Warunki uczestnictwa w Konferencji

Konferencja odbędzie się w dniach 20 - 24 maja 2019 roku w Międzyzdrojach.
  • przyjazd uczestników - 20.05.2019 r. (poniedziałek) od godz. 15:00
  • otwarcie Konferencji - 21.05.2019 r. (wtorek) godz. 9:00
  • zakończenie Konferencji - 24.05.2019 r. (piątek) godz. 14:00
Koszty uczestnictwa w Konferencji (wyżywienie: obiady, kolacje, materiały konferencyjne, opłaty organizacyjne itp.) wynoszą:

przy wpłacie do 31.12.2018
  • uczestnik konferencji - 1500 PLN* + 23 % VAT
  • zgłoszenie drugiego referatu - 400 PLN* + 23 % VAT
  • osoby towarzyszące - 1000 PLN* + 23 % VAT
przy wpłacie do 31.03.2019
  • uczestnik konferencji - 1600 PLN* + 23 % VAT
  • zgłoszenie drugiego referatu - 400 PLN* + 23 % VAT
  • osoby towarzyszące - 1100 PLN* + 23 % VAT
* zwolnione z podatku VAT są instytucje publiczne (Uczelnie, Urzędy Wojewódzkie, Powiatowe Inspektoraty Nadzoru Budowlanego, itp.) na podstawie §13, ust.1, pkt.20 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 04.04.2011 r. lub §43, ust.1, pkt.29 lit.c) ustawy.



Uczestnicy Konferencji kwaterują się we własnym zakresie.


Miejscem obrad konferencji w pierwszym dniu będzie sala w Międzynarodowym Domu Kultury w Międzyzdrojach, a w pozostałe dni sala hotelu Vestina. Wystawy sponsorów odbywać się będą w hotelu Vestina.

Dla uczestników została przygotowana i wynegocjowana cenowo oferta specjalna dotycząca możliwości zakwaterowania w następujących hotelach: